Samma gamla vanliga

DAG 101 - VECKA 15

Japp, håller på att plugga för fullt. Förvånande? Men nu är det bara 1.5 veckor kvar typ! Det ska vi allt se till att klara!

Imorses vid 07.30 gick brandlarmet här i huset. Typiskt, och det slutade inte tjuta heller utan alla var tvugna att bege sig ut. Ojoj, vilka sura miner det var! Det vart nog lite sent för vissa igår :) Jag hade som tur var redan stigit upp för att plugga, så det kändes mest som ett oönskat avbrott.

Kul att se att jag har fått så många nya läsare här på bloggen! Ni får gärna skriva kommentarer och berätta vem ni är eller vad ni skulle vilja att jag skrev om! Eller kanske bara säga hej? Jag blir lika glad ändå!

Har även idag varit på biblioteket och skrivit ut lite sidor. Känns fortfarande ovant att behöva gå till en vakt och signera in sig för att komma in. Det ska legitimeras, exakta tider ska skrivas (både in och ut) m.m.

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0