Svengelska

DAG 103 - VECKA 15

Jisses vilken svengelska jag fick till nyss ute i köket när jag stod och pratade med några i korridoren. Jag måste verkligen vara tröttare än vad jag trott!

Igår var det fullt med fransmän ute i köket. De hade någon gemensam middag och satt och lyssnade på musik. Och inte vilken musik som helst, utan på ABBA. Då snackar vi alltså orginalet! Lite otippat, fransmän i 20-årsålder  som samlas och lyssnar på ABBA.

Nu ska jag sätta igång med min sista uppsats. Ska ju lägga till lite saker i den andra uppsatsen så fort jag fått svar från min lärare, vilket jag verkligen hoppas att jag får snart. Tänkte bege mig till biblioteket strax för att leta upp en artikel och även se ifall jag kan hitta några böcker som skulle kunna vara relevanta i mitt nya uppsatsskrivande.

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0