Valborg

DAG 107 - VECKA 16

Valborg allstå. Ingenting jag tror att man firar här i England. Men jag vet inte om det hade gjort någon skillnad - jag ska väl tillbringa större delen av dagen med att försöka få klart min uppsats, en dag tidigare än planerat. Då får jag en extra dag på mig nämligen med att gå igenom de andra uppsatserna igen och ändra det jag behövde.  Ska verkligen bli otroligt skönt att lämna in dem på tisdag! Tydligen så är det röd dag här på måndag, och ingenting har öppet. Ska iväg till bibblan idag för att se ifall de kommer ha öppet en stund i alla fall. Vore skönt att ha börjat skriva ut uppsatserna innan kaoset bryter lös på tisdag då det är fler som har sin deadline.

På torsdag när jag åker härifrån, då är det även val här i Storbritannien. Undra om det brukar vara upplopp och sådant då eller om valet brukar gå relativt lugnt till? Förhoppningsvis är jag i luften lagom tills det att dags att få reda på vilket.

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0