Ändringar på G

DAG 31 - VECKA 5

Som ni kanske ser hålls det på att ändras lite här inne på min blogg. Vad tycker ni? Tack så jättemycket Björn för all hjälp! Själv är jag värdelös på när det kommer till någonting som heter kodning, html.... ja, ni förstår. Kan ingenting!

Det kommer troligen bli lite mer ändringar i framtiden. Vill kanske lägga in lite bilder och kanske ha en fin tapetbakgrund som exempelvis min fina vän Karin har! Vet bara inte vad för sorts bakgrund jag skulle ha i så fall! Har ni några tips eller idéer? Öppen för alla förslag!

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Karin

Söt du är min vän. Saknar dig! KRAAAM

2010-02-13 @ 21:21:31
URL: http://bubbelsoda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0