Ännu mer shopping...

DAG 43 - VECKA 7

Dagen började tidigt med föreläsning. Idag pratade hon om adoption, vilket var intressant! Annars idag har jag pluggat och sedan har jag varit och handlat mat. Dagen mat blev fajhitaskyckling med gurka, tomat, sallad, gullök, salsasås och nanbröd (koriander och vitlök). Det var väldigt gott faktiskt! På vägen till affären gick jag förbi den klädaffären som ska stänga igen. De lyckas alltid ha nya kläder när jag går förbi så jag gick in en sväng. Med mig ut fick en cerise sommarklänning och en stickad kofta följa.


Klänningen slutar strax neranför knäna och är tajt vid bysten, men väldigt vid nertill






Ni får ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Björn

Vilket kap! Jättesnygga. Och åååh, vad gott med nanbröd!

2010-02-25 @ 21:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0