Äntligen fredag?

37 - VECKA 6

Fast för mig känns det inte som någon skillnad vilken veckodag det är (förutom lördagar då det är mello). Det är ändå samma visa - plugg, ibland lektioner, ut och springa, iväg och handla, laga mat... Ja, sedan finns det ju några förändringar och tillägg här och där, men det har knappt någonting med vilken veckodag det är. Längtar tills den veckan då jag har ett måndag-fredag jobb - lediga helger (helst kanske även vissa lediga kvällar i veckan?).

Ska snart iväg (som vanligt) till biblioteket för att läsa lite political controversies. Sedan ska jag hem och läsa ett precis nyavgjort rättsfall jag måste ha analyserat och bildad någon uppfattning och fått en åsikt om. Detta kommer nog ta mig heeela dagen.

Vad ska ni hitta på i helgen?

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0