Denna dag - europeisk familjerätt

DAG 28 - VECKA 4

Godmorgon! Sitter och dricker mitt te och förbereder mig på att gå till skolan och läsa lite. Tänkte försöka gå igenom så många böcker som möjligt idag som kan ha att göra med europeisk familjerätt. Ska försöka skapa mig en bild av ämnet och sedan försöka förbereda mig inför den lektionen jag ska hålla. Tyvärr har de böcker som jag hoppas handlar om rätt ämne bara gamla upplagor (från ex 2006) och rättsläget har ju hunnit förändras en hel del sedan dess! Men det är en grund och en början i alla fall!

Fick ett gratisprov på en foundation igår från Dior. (Diorskin Nude). Ska prova den en dag och se ifall den är bra eller inte.

Hittade en artikel om "The EU in 60 seconds". Blir kanske till att läsa ikväll. Fräscha upp mina EU-kunskaper och se hur de förklarar EU här i England på 1 minut. Intressant.

Alla hjärtans dag på söndag! Glöm inte av det!

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Björn

Haha! Te! Du anammar snabbt det engelska systemet!

2010-02-10 @ 12:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0