Det kinesiska nyåret

DAG 31 - VECKA 5

Japp, full fart i korridoren bredvid. Där bor det massa kineser. Banderoller och tjoanden. Det är det kinesiska nyåret! Hade helt glömt av det fram till att jag precis gick ut i korridoren. Det lär bli stojandes här ikväll.

Melodifestivalen då. SVTplaylive la av efter ett tag och jag missade vilka som gick vidare typ. När de precis skulle säga den andra finalisten hade jag fått igång SR:s sändning. Får fundera över hur jag ska göra nästa vecka. Om jag vågar chansa på SVT igen eller om jag ska safea och köra SR på en gång. Men det är roligt att se hur alla ser ut! Svårt val...

Ha en fortsatt trevlig kväll och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0