En annan dag

DAG 19 - VECKA 3

Gårdagskvällen avslutades med att jag försökte titta på första delen av Olycksfågeln på SVTPlay. Mitt internet är så fruktansvärt långsamt bara, och när jag hade fyra minuter kvar stod det att programmet inte kunde visas. Jag tycker det är så frustrerande att pga rättighetsskäl så kan man inte titta på de olika play-kanalerna utanför Sveriges gränser. Jaja, ett nytt försök ikväll får det bli.

Ska snart iväg och ha föreläsning i political controversies. Jag undrar vad vi kommer få för tutorialuppgift till nästa gång. Lite nervös är jag allt, för kursen är verkligen svår!

Nej, nu måste jag göra mig iordning!

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0