En omöjlighet!

DAG 41 - VECKA 6

Jag ska snart ha tre stycken tutorials. Det är nollbyte mellan två av dem - 12.00-13.00 och 13.00-14.00. Idag har de även flyttat den första av dem till en helt annan byggnad. Det är ju en omöjlighet att komma i tid till den andra. Jag vill alltid vara i tid! De som känner mig vet att jag alltid är ute i god tid och stressar på fastän det är gott om tid kvar. Jag vill vara där en stund innan så att jag vet att jag inte kommer försent. Nästa grej är att jag avskyr att gå för tidigt också. Känner mig så fruktansvärt oartig om jag reser mig upp och går något innan en lektion slutar. Därför blir det en omöjlighet idag att inte bryta mot något som jag har svårt för. Troligen blir det att jag kommer försent till andra lektionen. Usch, mår lite dåligt redan nu faktiskt...

Allmänt när folk kommer försent till lektionen (och det inte beror på något speciellt) tycker jag att det är fruktansvärt respektlöst både mot andra studenter och även läraren.

Ni har väl inte glömt att gå in och rösta? (Det kan ta lite tid för sidan att ladda! Även om det inte står att den laddar så kommer den upp efter ett tag) www.hundratusen.nu/mix/DKGv Tusen tack! Och glöm inte att ni kan registrera er i tävlingen samtidigt!

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: maria

Nu har jag röstat på dej :)

2010-02-23 @ 21:24:15
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har också röstat! För övrigt så är det sjukt jobbigt att resa sig och gå i förväg...

2010-02-23 @ 21:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0