Fredag

DAG 23 - VECKA 4

Ska snart iväg till Law School-biblioteket och plugga lite. Tänkte försöka läsa nästa kapitel i Political Controversies och så ska jag låna en bok över helgen i XPPO:n så att jag i eftermiddag kan sitta hemma och göra hela tutorialn. Det är en väldans massa rättsfall som måste läsas. Så det kommer ta sin lilla tid. Förhoppningsvis hinner jag klart med det idag! Imorgon ska jag ju resa till Chester och vara borta större delen av dagen, men kanske att jag orkar läsa lite barnrättsfall på kvällen så att jag kan tillbringa större delen av söndagen till European Family Law. Skulle vilja komma igång med den lektionen jag ska ha hand om.

Jag vet inte om jag sa det, men jag köpte en till film häromdagen. Twilight. Har sett den en gång och blev väldigt besviken! Har lyssnat på ljudböckerna som är helt underbara och så blev jag så otroligt besviken på skådespelarna (särskilt hon som spelar Bella). Men så såg jag New Moon, och den var snäppet bättre, så tänkte ge Twilight en ny chans. Kanske man behöver titta på den flera gånger för att tycka den är bra?

Nej, nu ska jag diska upp efter frukosten och sedan ska jag bege mig!
Ha en fortsatt trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: maria

Oj, det lät avancerat. Vad duktig du är!

2010-02-05 @ 23:06:26
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0