Fullt upp och i tid

DAG 27 - VECKA 4

Idag är dagen varannan vecka som är väldigt stressig. Tre olika tutorials inom loppet av 4 timmar - med nollbyten på olika våningar i Law School. Jag som tycker det är så fruktansvärt pinsamt att antingen ursäkta mig och behöva gå - eller ännu värre - komma för sent! När jag var mindre och skulle till skolan var det inget ovanligt om jag var 30 minuter före vi skulle börja. Då var det väldigt öde och jag brukade stöta på lärare som frågade varför jag var där så fruktansvärt tidigt (som om det var något dåligt). Jag tycker det är bra och att man ska uppmuntra barn att vara i god tid. Då slipper folk vänta på en och man hinner slappna och andas lite innan vad det nu är ska börja. Summa summarum - jag vill alltid vara i tid!

Efter skolan idag ska jag och Maya iväg till Sainsbury's för att handla lite. Inte för att jag har ett så stort behov av att köpa något (blir nog kanske lite frukt och mörk choklad) men det är kul att ha sällskap!

Ni får ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Björn

Trevligt! Hör av dig när du kommer hem!

2010-02-09 @ 17:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0