KortVasan

DAG 44 - VECKA 7

Japp, idag är det dags för KortVasan. Mina kära föräldrar är ute i spåren och sliter och jag sitter inomhus och ska plugga. Det vräker ner utanför och blåser. Såg även att en kompis pappa också kör vasan idag så vi önskar honom också lycka till!

Träffade på en kille från Pakistan och en tjej från Tyskland igår på affären. Det var trevligt. Dem har jag inte sett sedan vi var i Chester tillsammans.

Nej, nu blir det till att sätta igång musiken och fortsätta skrivandet av min presentation och uppsats i European Family Law. Den börjar verkligen ta form nu, så det är skönt. Tänkte försöka bli klar med den relativt snart så att jag kanske någon gång under helgen kan sätta igång med min uppsats i barnrätten.

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Björn

Hurtigt av dom!

2010-02-26 @ 17:32:01
Postat av: Sara

Vänta bara tills det är din tur! It will come! You know it!

2010-02-26 @ 21:40:23
Postat av: Björn

Jag veeeet... Det är det som är det värsta!

2010-02-26 @ 22:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0