Love actually

DAG 32 - VECKA 5

Har tillbringat alla hjärtans dag på följande sätt. På morgonen var jag ute i det fina vädret och sprang en runda tillsammans med en från Trinidad. Efter lite pluggande har jag även pratat med Björn på Skype (han jobbar idag, annars var tanken att han skulle kommit hit till England denna helg - men nu kommer de ju i mars istället!). Nu på eftermiddagen har jag dels kollat på den nya serien Vampire Diaries. Tyckte faktiskt inte den var så bra. Jag vet inte, kanske man får ge den några avsnitt innan man bestämmer sig helt. Annars har jag kollat på Love Actually. Man blir så glad varje gång man tittar på den! Myyysig!

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0