Lycklig

DAG 28 - VECKA 4

Vädret här i England gör mig mestadels lycklig! Om man bortser från de gånger det är gråmulet och regn så är det blå himmel, sol och fåglar som kvittrar! Känner mig lycklig när våren kommer! Har missat våren i fyra års tid nu så äntligen får jag ta del av den såhär tidigt på året! Super!

Ska snart sätta igång och laga lite mat innan jag ska iväg och ha min kvällslektion i European Family Law. Helst av allt hade jag bara velat läsa massa olika familjerättskurser när jag var här! Men det går ju tyvärr inte, då det inte finns några fler än de jag redan läser/har läst...

Har ni tips på var man kan sommarjobba eller göra praktik under hösten parallellt med examensarbetet som helst har med familjerätt att göra så hör av er till mig snarast!

Ha en fortsatt härlig dag i solskenet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0