Melodifestivalssnacks

DAG 45 - VECKA 7

Kvällen till ära blir det lite gott och nyttigt snacks!

med lite dipp till...

När jag var påväg till affären förut var det igen en massa poliser ute. Vet inte varför. De är utplacerade två och två på olika ställen. Sedan ser man både fulla piketbussar och vanliga polisbilar också här och var. Mycket konstigt! 

Sedan blev jag även stannad på vägen hem av två stycken mormoner som ville komma hem till mig och prata. Jag tackade vänligt men bestämt nej. Undrar hur det hade sett ut, vi tre sittande trängandes i mitt lilla pytterum. Haha!

Hoppas kvällen låtar är bra! Har varit mestadels besviken måste jag säga i år. Genomsnittet på låtarna är ganska dåliga!

Ha en fortsatt trevlig kväll!

 

 


Kommentarer
Postat av: Björn

Det var rätt dåligt faktiskt. Melodifestivalen alltså. Men vad nyttig du är!

2010-02-27 @ 23:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0