Mörkt

DAG 33 - VECKA 5

När jag gick upp i natt gick min glödlampa i taket sönder. Typiskt. Man har inte vidare värst bra belysning för övrigt här i rummet då det är så sparsamt möblerat som möjligt, därför just nu lever jag på dagsljuset. Värre var det i natt. Men nu har jag varit och "anmält felet", så det borde komma hit någon senare och byta glödlampa.

Tänkte om ett tag gå och sätta mig i bibblan och läsa lite innan jag ska ha föreläsning i political controversies. Blir nog lite barnrätt som jag läser, så kanske jag lånar hem boken i xppo:n och läser lite där i ikväll. Det var väldigt stora tutorials och helst hade jag bara velat få dem gjorda så jag kan sätta igång med european family law-föreläsningen jag ska ha (och den uppsats jag måste skriva tills dess). Sedan måste jag snart sätta igång med den stora uppsatsen i Euopean Family Law också och även barnrätten.

Ni får ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0