Mycket att göra idag...

DAG 22 - VECKA 4

Ja, är redan inne på vecka fyra här i England. Lite sjukt faktiskt!

Sitter här och äter frukost. Sojamjölk med flingor, en vattenflaska och en kopp te. Det finns så många spännande påstesmaker här i England! Kanske de finns i Sverige också, men jag har då inte tänkt på de tidigare! Just nu dricker jag ett grönt te med lotusblomma och apelsin. Väldigt god!

Ska snart iväg och ha min första föreläsning för dagen. Har två föreläsningar idag. En först och en sist på dagen. Hade gärna haft de närmre ihop, men nu får man lite mer plugg tid emellan istället. Jag gjorde typ klart barnrätten igår (får kolla mer på det typ någon dag innan tutorials bara) så idag tänkte jag börja fokusera på XPPO:n. Det är ett så enormt stort tutorial där bara! Kommer ta tid!

Ni får ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0