Paket på posten!

DAG 40 - VECKA 6

Fick idag paket från min supersnälla storasyster Emma! Det var egentligen meningen till alla hjärtans dag, men posten är otroligt långsam här i England! Men i paketet fanns ett par jättesnygga örhängen!

Jag vet inte. Jag känner mig lite illa till mods när jag sitter på political controversies. Vet inte vad det beror på. Om det är vissa av de starka åsikter som kommer fram, eller om det är lärarens väldigt rättframma sätt... jag vet inte. Som idag t.ex. Det var två nya studenter med idag, som kommer från Polen. Han delade in klassen i fem grupper med 2-3 pers i varje och vi skulle säga svagheter och starkheter för var sitt påstående. När det var polackernas grupps tur så sa han rakt ut att ja, om ni tänkt er att bara försöka gömma er längst bak så funkar det inte här. Då är ni körda. Ni förväntas ha en åsikt. Kom igen! De har ju inte ens fått någon chans! De började ju idag! De har ju itne ens fått läst kapitlet! Nej, jag tycker inte om det sättet faktiskt.

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Björn

Snygga! Den som hade så snälla syskon! Hehe!

2010-02-22 @ 18:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0