Piercing?

DAG 29 - VECKA 5

Har haft en föreläsning nu på morgonen i Barnrätt. Det finns den här "typiska eleven" som sitter längst fram, har massa energi, ställer frågor hela tiden och är otroligt (nästan överdrivet) trevlig mot alla. Jag såg något väldigt märkligt på henne idag. Hon verkar ha en piercing i handen! Tänk är mellan tummen och pekfingret, strax framför där de benen går ihop - där har hon en piercing (en silverkula). Verkligen läskigt tycker jag!

Ska försöka få tag på någon som vet hur tvättrummet fungerar idag. Har varit förbi där men jag fattar inte riktigt deras system. Hittills har jag stått och handtvättat grejer nästan varje dag. Nu tänkte jag köra allting ordentligt i tvättmaskinen också.

Har fått min examinationsuppgift i barnrätten nu också så nu har jag bara political controversies och xppon kvar att få. Tänkte prata med xppo-läraren senare idag då vi har föreläsning.

Ni får ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0