Plugg, plugg, plugg...

DAG 34 - VECKA 5

Idag blir det till att tillbringa i alla fall tiden fram till lunch i biblioteket. Sedan får jag se om jag tar mig tillbaka till biblioteket igen, eller om jag sitter kvar här och pluggar. Vi får se! Beror lite på om jag kommer behöva ha internet eller inte.

Det är en polis som läser europeisk familjerätt tillsammans med mig. Han visade mig en sida på nätet där man kan ta ett juridisk begrepp (vet inte hur många juridiska begrepp än) t.ex. som Parental Resposibility i vårt fall, så kommer det upp en sida med alla Europas länder och man kan jämföra hur varje lands system ser på parental responsibility, var det står inskrivet någonstans osv... I love it! Kommer hjälpa mig väldigt mycket när jag ska skriva uppsatsen i familjerätten! Hoppas den sidan kanske kan hjälpa mig i barnrätten också!

Imorgon sker inspektionen av våra rum (händer tydligen en gång/kvartal). Så ikväll blir det städning. Då är det väldigt skönt att rummet är så litet, för då går det väldigt fort att städa!

Ha en fortsatt trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0