Prins Charles vinkade precis till mig!

DAG 37 - VECKA 6

Jag gick till affären och såg en massa poliser och andra vakter som stod runt omkring Civic Center här i Stoke. Gick förbi och tänkte att det säkert var hot om något attentat eller nåt... vad vet jag? Sedan tänkte jag inte mer på det. Men sedan på vägen hem från affären, konkandes på mina kassar ser jag igen alla dessa poliser på avstånd och en massa folk som ler. Konstigt! Jag kollar upp och då passerar en bil mig. Däri sitter prins Charles och ler glatt och vinkar åt mig! Chockad som jag blev kom jag inte ens på tanken att vinka tillbaka! Hann inte få upp min mobil i tid - så tyvärr har jag inga bildbevis - men prins Charles gjorde precis min dag! Vad trevlig han verkar vara! Nästa gång, då ska jag vinka tillbaka!

Surrealistiskt... fortfarande i chock

Kommentarer
Postat av: Björn

Haha! Man har inte varit i England på riktigt innan man träffat en kunglighet! Vad skönt! Nu har du klarat av det.

2010-02-19 @ 16:47:11
Postat av: Sara

och han vinkade till mig! fantastiskt

2010-02-19 @ 19:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0