Produktmissbruk

DAG 26 - VECKA 4

Okej, jag vet. När det kommer till skönhetsprodukter i flaskor så har jag ett non-stop begär. När jag är ute och reser har jag alltid väskan full av olika flaskor. De är ju bra att ha till olika saker. Så nu tänkte jag berätta vad jag använt idag när jag har duschat och efteråt för att ge er lite tips på olika bra/lite sämre produkter!


Ett jättebra silvershampoo som Monikas snälla mamma köpte åt oss på en salong i Polen. Tyvärr vet jag inte vilket märke - men det är perfekt att använda en gång/vecka för att håret ska behålla sin kalla blonda nyans.



Revlon Professional
Hydra Rescue Schampoo/Instant Hydra Balm
Säljs endast hos frisören. Är sådär nöjd med detta faktiskt. Tycker håret får nästan motsatt effekt genom att kännas torrt. Var mer nöjd med Revlons förra produkter i samma serie, men de har tyvärr slutat säljas!



Palmolives otroligt godluktande och återfuktande duschkräm med oliv och mjölk. Rekommenderas!



Revlon Professional
Hydro nutritive conditioner, Quave 2 phase
Helt okej balsamspray. Luktar grapefrukt och fungerar bättre varje gång jag använder det.



Toni&Guys Rapid Response Leave-In Conditioner
Väldigt bra faktiskt! Håret känns mjukt och fräscht länge.



Botanics Organic Fac smoothing face polish och
Face Beauty Boosters Intensive Moisture Mask
Två väldigt bra produkter för ansiktet. Skrubben luktar en blandning mellan tranbär och bröddeg som jäser - men resultatet blir väldigt lent och friskt ansikte
Ansiktsmasken är en riktig fuktighetsbomb för ett torrt vinteransikte. Rekommenderas!






Kommentarer
Postat av: Björn

Haha! Du har uppfunnit ett nytt ord! ”Godluktande”!!!

2010-02-08 @ 21:30:40
Postat av: Sara

Men visst är det ett bra ord - ingen tvekan om vad det betyder/innebär!

2010-02-08 @ 22:17:04
Postat av: Karolina

Herregud, du måste duscha i en timme typ?!? :P

Wohoo, trodde jag aldrig skulle hända - men jag använder en nästan likadan flaska som du! Palmolive :D haha. dock har jag en annan lukt..

2010-02-10 @ 21:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0