Puuhh...

DAG 38 - VECKA 6

Vilken skandal det höll på att bli! Men tack och lov att Darin gick vidare i alla fall. Och att Alcazar tog sig till andra chansen. Men jag måste säga att jag är väldigt besviken på låtarna! Hur kan det vara så att det nästan blir värre och värre för varje år? Alltså det är ändå många väldigt bra och stora artister (för sammanhanget) som är med, men hur kan dessa låtarna kommit med i tävlingen från början? Vi får väl se och hoppas på Peter Jöback inför nästa vecka - men tyvärr så har ju Fredrik Kempe skrivit låten (har lite svårt för honom och hans låtar, vilka låter likadant och alltid har en stortriol med).

Idag har jag suttit i princip hela dagen med european family law. Har fått lite struktur på det och jag har lagt upp en disponering på vad jag skulle vilja få med och så. Nu ska jag bara börja skriva mitt riktiga dokument och dubbelchecka viss fakta och hitta lite mer om hur det är med svensk lagstiftningen. Regeringen hade en väldigt bra sida jag kunde använda mig av i detta sammanhang när det gällde utländsk lagstiftning, men tyvärr motsvarades inte den sidan om Sverige samma lättöverskådlighet. Väldigt synd faktiskt!

Ni glömmer väl inte gå in och rösta på mina tuggummin? Fruktansvärt goda smaker, enligt mig själv!
www.hundratusen.nu/mix/DKGv

Min lillasyster har varit ambitiös och stickat ett par nya raggsockar. Väldigt snygga, eller hur!?


Ni får ha en fortsatt trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0