Shopping

DAG 31 - VECKA 5

Det blev allt lite shopping idag också!



Denna kostymkjolen hittade jag i en affär som skulle stänga igen. Den kostade endast £3! Riktigt fynd, för det var väldigt fin kvalitet på kjolen.

Självklart blev det en till film! Jag älskar denna filmen! Den är så otroligt mysig! Köpt inte mindre än på Lidl! Dock ville de inte ta mitt kort där, så det fick bli kontanter.


Denna underbara bodyscruben hittade jag igår! Luktar precis som vaniljglass! Yammie!




Denna kyrka som är stadskyrkan i Stoke-delen av stan går jag förbi varje gång jag ska till affären. Den är riktigt snygg! Något jag lagt märke till är att klockorna som finns uppe i kyrktornet har olika färg beroende på vilken sida av kyrktornet den är! Märkligt! Någon som vet varför?



Ha en fortsatt trevlig dag och glöm inte melodifestivalen ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0