Ambitiös

DAG 7 - VECKA 1

Ja, verkligen ambitiös känner jag mig idag. Har varit i skolan och läst klart alla artiklar. Gått runt och letat upp de salar jag ska vara i imorgon. Sedan har jag suttit och letat på nätet all fakta jag kunde hitta om Douzinas och hans åsikter. Det var inte mycket alls kan jag tala om! Bara massa info om hans böcker men inte om honom som person. Jaja, förhoppningsvis blir allting lite klarare nästa lektion.

Det jag verkligen är imponerad av här i England är deras expressfart när det gäller att leverera kurslitteratur man köper på nätet. Jag har nu nämligen köpt boken jag letat efter och den är lovad att komma till mig innan klockan ett imorgon! Helt otroligt! Om jag hade bott i London kunde de till och med leverera senast samma kväll som man beställde boken. Här har Sverige verkligen någonting att ta efter! Bland det tråkigaste som finns är att sitta och vänta på kurslitteratur som man måste läsa. Det kan ta upp till nästan två veckor innan man får den hem till sig!

Nej, nu ska jag ta och göra iordning mig lite lunch. Blir en sallad med sockerärtor.

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0