Första dagen...

DAG 5 - VECKA 1

Om drygt 1.5 timmar ska jag träffa Joanne som ska hjälpa mig att pussla ihop mitt schema och sådant. Hoppas att det fungerar att läsa några av de kurser jag planerat i alla fall!

Vaknade i morses vid sju av att min kära granne spelade väldigt hög musik. Så nu sitter jag här och försöker få tiden att gå. Det finns inte så mycket att göra innan allt kommit igång. Jag har ingen kurslitteratur, ett minimalt rum där det finns ytterst begränsade resurser att hitta på något. TV existerar inte i här i korridoren. Allt som allt egentligen har jag bara datorn just nu.

Det ska bli kul att få börja plugga och träffa andra människor! Få lära känna kanske både fler internationella studenter men även engelsmän! Men jag har lovat att inte bli av med min "Posh-accent", haha!

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0