Inför imorgon

DAG 16 - VECKA 3

Nu har jag tillbaka internet igen. Det har lege nere annars i princip större delen av dagen. Har haft några minuter emellanåt bara. Men utifall att det är så att jag inte kommer ha något internet alls imorgon (vilket vi fått ett varningsmail om) så tänkte jag passa på redan nu att berätta lite hur min dag imorgon kanske kommer se ut...

Om det inte spöregnar tänkte jag börja dagen med att powerwalka/jogga (självklart med överfallslarmet i handen...). Efter det kanske jag läser lite innan jag går in till Hanley och kollar lite i affärer och kanske stannar till inne på Tesco. Ska titta efter en ansiktsskrubb och kanske eventuellt en ansiktsmask inne på Boots också.

Resten av dagen kommer jag plugga och sedan får vi se vad som händer! Beror även lite på om internet fungerar!

Så, förhoppningsvis hörs vi imorgon igen!

Sov så gott nu allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0