Internetkrångel

DAG 16 - VECKA 3

På grund av internetkrångel kunde jag inte uppdatera någonting igår. Likadant nu på morgonen har internet inte fungerat, samt att det kommer ligga nere troligen större delen av helgen...

I går hade jag föreläsningar - två stycken. Jag passade även på emellan lektionerna att gå till affären för att handla lite mat och frukt och sådant inför helgen. Det kommer bli en thaikyckling-gryta.

Björn och Karolina bokade biljetter till London igår så i mars får jag besök! Det ska bli jättekul!

Satt en stund nu på morgonen i det "stora" universitetsbiblioteket. Det var så otroligt kallt - kändes som om fönstret stod öppet, men det gjorde inte det! Så nu har jag gått hem istället för att plugga så jag inte blir förkyld. Vore typiskt!

Ni får ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0