Political Controversies

DAG 12 - VECKA 2

Idag har jag äntligen snart lektion igen! Det är en tvåtimmarsföreläsning i Political Controversies. Jag hoppas man följer med bättre denna vecka då man hunnit läsa lite och så som förberedelse.

Jag ska även förbi biblioteket och lämna tillbaka en bok jag lånat, så ska jag försöka få tag på min barnrättslärare för hon var vänlig nog att låna ut sin bok till mig. Väldigt snällt!

Förhoppningsvis får jag tag på Dewi också så att vi kan diskutera lite engelsk rätt och han kan hjälpa mig med att hitta engelska lagtext, rättsfall osv. Kanske han även har någon idé om hur jag ska göra med examinationen....

Nej, nu måste jag göra mig iordning!
Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0