Dagens schema

DAG 54 - VECKA 8

Dåså, då var det dags för ytterligare en dags fullspäckade schema. Dagen kommer börjas i bibblan där jag ska läsa klart kapitlet i political controversies. Direkt efter det ska jag gå till Student information office för att höra lite angående hur i hela friden jag ska kunna ta mig till flyget om några veckor (jag gillar att vara ute i god tid...). När det är avklarat tänkte jag bege mig hemåt för att äta lite lunch innan jag beger mig upp till Hanley busstation och kollar om jag kan få tag på någon bussbiljett till flyget. En snabb repris för er som nu blev lite förvirrade... Jag har ett flyg tidigt på morgonen jag ska med. Det går inget tåg till flyget men däremot tror jag att jag hittat en buss som går. Kruxet är att bussen går ifrån Hanley busstation. Det är inga problem att promenera dit (~45 minuter) på dagen, men mitt i natten - inte lika kul. Därför vet jag inte hur jag ska ta mig till själva busstationen. Det är det jag ska lösa idag!

När allt detta är gjort ska jag fortsätta med min barnrättsuppsats. Jag vill få så mycket som möjligt av den gjort innan jag åker till London på torsdag! Fyyy vad kul vi kommer ha det!

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0