Full fart

DAG 62 - VECKA 9

Det har varit en dag med mycket att göra. Tre lektioner skulle klaras av plus att jag skulle plugga. Jag började i alla fall med att gå igenom lite material inför min ena uppsats. Sedan gick jag och hade två lektioner - vilka faktiskt gick förvånansvärt bra. Sedan skyndade jag mig hem för att slänga i mig lite lunch innan jag skulle ha min sista lektion för dagen. Det visade sig att det bara var jag som dök upp på lektionen så vi (jag och läraren) bestämde oss för att ställa in lektionen så får jag gå på en i nästa vecka istället. Då när jag helt plötsligt fick lite tid extra beslöt jag mig för att gå och handla för att fylla på alla färskvaror. Det blev lite frukt, grönsaker och sallad m.m.

Imorgon tänkte jag sätta mig och försöka få ihop någonting till uppsatsen - önska mig lycka till! Det kan behövas...

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Björn

Skönt! Tänk om man hade det så på jobbet! Haha!

2010-03-16 @ 22:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0