Glad, men trött...

DAG 75 - VECKA 11

Efter ha suttit vad som nästan känns som dygnet runt de senaste dagarna med min barnrättsuppsats känner jag mig nu i princip klar. Den ska få ligga till sig och korrläsas och lite sådant bara. Så imorgon är det nya tag som gäller. Jag hade hoppas jag skulle fått mitt uppsatsämne i expression, privacy, protest and order tills dess, om inte så får jag påbörja uppsatsen i european family law istället.

Just nu är jag blek om nosen och har stora ringar under ögonen och bättre lär det inte bli de närmaste veckorna - men jag lovar att fr.o.m. den 6:e maj kommer jag bli bättre på att skriva igen och kanske ha lite roligare saker att skriva om än plugg, plugg och åter plugg... (förutom till helgen då jag ska till skottland - det ska bli jättekul!)

Nu ska jag försöka sova några timmar för att samla nya krafter!
Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0