Glöm inte rösta!

DAG 70 - VECKA 10

Vill bara påminna er om att gå in på www.hundratusen.nu/mix/DKGv och rösta på min tuggummimix! Jag är ju redan i final så nu behöver jag era röster och även värvningar!

Gör såhär:
1. Klicka på länken
2. En grön sida kommer upp - det kan ta ganska  lång tid för sidan att laddas (även om det inte står att den laddar, efter ett tag kommer rätt sida upp i alla fall)
3. Rösta på mixen
4. Tävla själv genom att klicka på "tävla"
5. Säg till alla nära och kära att göra likadant och gå in på länken ovan och rösta!

Tusen tack!

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Pauline Wågström

Hej :D Rösta gärna på min bok i tävlingen :)



http://www.kapitel1.se/pauline-wagstrom/vardelost



Tyvärr måste man vara medlem för att kunna rösta, men du kan väl göra mig den tjänsten? Det skulle verkligen betyda jättemycket för mig att vinna tävlingen :)

Orkar du inte rösta själv, så ge mig din hotmail, så registrerar jag dig. Då behöver du endast klicka på aktiveringslänken i mejlet och rösta på min bok "Värdelöst" :)



Jag röstar på dig om du röstar på mig :)

// Polly

2010-04-23 @ 21:49:14
URL: http://aboutpolly.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0