God morgon

DAG 47 - VECKA 7

Jag brukar bli väckt på morgonen av att tjejen i rummet bredvid sätter på hög musik som hon glatt sjunger till. Morgonen till ära fick jag vakna till tonerna av Careless Wisper. Haha...

Ska göra mig iordning så ska jag iväg och sätta mig i bibblan och läsa lite innan jag ska ha föreläsning. Just när det gäller denna lektionen föredrar jag verkligen föreläsning framför seminarium. Som tur var kommer jag inte ha seminarium förrän typ 16 mars nästa gång igen eller något sådant, men usch... Jag tror verkligen inte att läraren skulle blivit långvarig om han jobbat på ett universitet i Sverige. Jag tycker hans arbetspedagogik är lite läskig faktiskt.

Nej, nog talat om det! Hoppas ni får en jättebra dag!

Kommentarer
Postat av: Björn

Grym låt! Hade gärna vaknat så! Eller nääääe...

2010-03-01 @ 19:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0