Helg?

DAG 67 - VECKA 10

Nja, det skulle jag nog inte kalla det. Att sitta och plugga större delen av helgen. Endast ta avbrott för matlagning, ätning, handling och duschning - inte särskilt helgigt enligt mig. Det går verkligen überlångsamt med uppsatsen. Håller på att gå igenom en stor rapport samtidigt som jag då skriver upp det som är intressant och relevant därifrån. Hade helst velat gjort klart den rapporten idag, men det ser inte särskilt ljust ut med tanke på vad klockan redan är... Oj, vad tiden springer iväg!

Och på tal om tid - är det någon som vet om det är ändring till sommartid här i England samma dag som i Sverige? Själv har jag ingen koll på det.

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0