Huvudvärk

DAG 48 - VECKA 7

Idag har varit en sådan dag jag haft en fruktansvärd huvudvärk. Den brukar komma och gå. Ofta när jag får den så mår jag illa av att jag har så ont! Huvudvärkstabletter hjälper sällan heller...

Hade en föreläsning idag som jag fick lida mig igenom andandes in och ut för att försöka få huvudvärken att släppa lite. Sedan tog jag en långpromenad till Hanley - shoppingcentret. När jag kommit dit måste tabletterna börjat värka för huvudvärken hade släppt. Så jag kunde i lugn och ro gå lite i affärer. Jag fick bl.a. inhandlat ett nagelstärkande medel och ett balsam.

På vägen la jag märke till att även buskarna börjar få knoppar och fler och fler blomknoppar börja komma upp ur jorden. Härligt!

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0