Josefina

DAG 65 - VECKA 10

Grattis till mig själv! Idag är det Josefina-dagen. Den har jag tillbringat och firat genom att först sitta i bibblan och plugga och sedan shoppat. Det var några grejer som jag verkligen behövde och det fick jag tag på - och en del mer!


Inne på Dorothy Perkings fick jag tag på dessa jeans. Var verkligen i starkt behov av ett par nya eftersom mitt ena par har gått hål i och så skickade jag hem två par med Björn vilket gjorde att jag bara hade ett par kvar här... Men nu så ska jag nog klara mig!



Inne på Marks&Spencer fick jag tag på dessa tre underbara bh:arna. Där inne fick jag även experthjälp till att hitta just den perfekta bh:n för mig - både i form och storlek. Det var mycket uppskattat! Det mättes och hämtades åt mig - allt jag behövde göra var att prova och se ifall jag gillade dem. Man kan väl i alla fall säga att jag inte brukar ha den storleken som experten sa att jag borde ha. Och mycket sant - när jag prövade de storlekarna hon tog fram satt de perfekt! Hon rekommenderade även en annan sorts bh än de jag brukar ha. Jag har väl tidigare tyckt att storleken jag köpte satt perfekt, men låt oss bara säga att denna var ännu bättre...


SKOR! Inne på Barratts hittade jag dessa skor. Jag har letat efter just ett par nya vårskor (då mina egentligen är trasiga) och ett par nya ballerina (slängde mina när jag flyttade från Umeå).

Så - vad tycker ni?

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Björn

Snygga!

2010-03-20 @ 00:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0