Kanske det sista jag behöver?

DAG 72 - VECKA 11

Dagen började väldigt bra. Solen sken och jag begav mig tidigt upp till affärerna för att hinna uträtta alla mina ärenden innan lunch. Som pricken över i:et fick jag även med mig lite extra hem!


En kofta och ett baslinne


Lite strumport, en sjal och en fotlänk.

Jag kom hem och åt lunch. Då fick jag världens huvudvärk. Fick ta en tablett och jag har nu legat ner sedan dess, men det gör fortfarande ont - även om det blivit något bättre. Jag som var tvungen att skriva en massa på uppsatsen idag. Har inte tid med en huvuvärk som stoppar mig! Just nu är jag i valet och kvalet om jag ska gå och lägga mig lite till eller om försöka trotsa huvudvärken och plugga ändå...

Hoppas ni har en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0