Ljudböcker och ny manikyr

DAG 50 - VECKA 8

En dag som varit full av mycket. En hel del skola och även en träff med min handledare. Vi pratade om allt möjligt och jag fick bl.a. reda på att jag har min sista inlämning 5 maj, så det är då jag slutar! Fy vad skönt med jääääättelång sommar! (även om den förhoppningsvis kommer fyllas med jobb). Vi hade även brandövning i huset där jag bor. Vi hade inte fått reda på det innan (som vi borde) utan larmet gick och alla skrek att vi hade två minuter på oss att ta oss ut annars skulle vi få betala böter. Så det var bara ta på sig tofflorna och springa. Det var under min lunch och jag hade 30 minuter kvar innan min lektion skulle börja, så jag var något stressat över att få hinna tillbaka in i mitt rum, byta skor och hämta böckerna till föreläsningen. Vakterna skulle nämligen öppna varenda rum i hela huset (det är jättemånga korridorer med 12 pers i varje) för att se att ingen var kvar... Men jag hann som tur var till lektionen.

Varje kväll innan jag går och lägger mig brukar jag lyssna på en ljudbok för att koppla bort allt som har med skola, stress och plugg att göra... Det fungerar faktiskt väldigt bra! Tidigare lyssnade jag på hela Twilight-serien. Jag har lånat två ljudböcker från biblioteket och har nästan lyssnat klart på den första.


         
Maria Keyes               och          Peter Robinson
This Charming Man                    Piece of my heart


Jag har även gjort en ny manikyr. Denna gång blev det åter igen fransk manikyr men med två detaljer. En utslagen blomma och en blomma i profil.
 




Ha en fortsatt trevlig kväll och sov så gott!


Kommentarer
Postat av: Björn

Snyggt!

2010-03-06 @ 22:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0