London Baby - here we come!

DAG 57 - VECKA 9

Ikväll åker jag till London. 15 minuter efter att mitt tåg lämnar stationen här i Stoke landar Björn och Karolina i London. Det finns dock en stor risk att jag ändå kommer fram till vår mötesplats först. Visst är det knäppt? Att en stad kan vara så stor...

Vi kommer ha jättekul, det finns inget tvivel om det! Har massa saker vi vill se och givetvis shoppa en hel del, men vi får se lite vad som hinns med.

Innan tåget går ikväll ska jag hinna handla matsäck och lite mysöverraskningar till Björn och Karro. Ska även packa klart (min väska väger ton - hur kan det vara, jag ska ju bara vara borta en helg!) och försöka sitta lite med min barnrättsuppsats.

Jag kommer ju missa melodifestivalen tänkte jag uttala mig redan nu hur jag hoppas att det kommer se ut när finalen är avgjort.

Plats 1. Salem al Fakir - grymt bra låt som jag verkligen tror kommer fungera bra i Europa och så har en röst som sticker ur mängden.

Plats 2. Darin - låten är tyvärr lite tam, men Darin har en grym sångröst som också sticker ur mängden.

Sedan spelar det inte så stor roll för mig. Det är inga jättestarka låtar som jag tror fungerar i Eurovision... Vad tror ni? Eller snarare, vad hoppas ni??

Ha en fortsatt trevlig långhelg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0