Med en näsa för regn

DAG 63 - VECKA 9

Framför allt när jag var yngre kunde jag ibland känna lukten av regn innan det faktiskt började regna. Visst, alla gånger hade jag inte rätt - men många. Idag kände jag samma sak. Det luktade regn och efter en stund började det blåsa upp. Vi får se lite senare idag om min näsa kände rätt och det kommer komma lite regn här.

Idag har en tjej i min korridor fått besök från sin son och hennes man. Vilken otroligt söt son hon hade och alla i korridoren är lite avundsjuka över att hon har besök. Alla vill ha besök! Jag hade ju turen att få träffa Björn och Karro i helgen och om tre veckor ska jag åka till Skottland tillsammans med min andra syster Anna, så egentligen borde det inte gå någon nöd på mig. Men, lite avundsjuk får man allt lov att vara...

Ni glömmer väl inte att gå in och registrera er i tävlingen som jag gått till final i? Ni får registrera er i tävlingen hur många gånger ni vill. Vore det inte underbart att framåt sommaren kunna köpa min otroligt läckra läkerolmix med smaker av lemon/lime, cola och vattenmelon? Säg då till alla era nära och kära att gå in och rösta!
www.hundratusen.nu/mix/DKGv

Nu ska jag fortsätta med min barnrättsuppsats! Ni får ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0