New Moon

DAG 68 - VECKA 10

Gav upp mitt pluggande, igen, nu på kvällen och tittade istället på Twilight Saga: New Moon. Jag var ju väldigt besviken på första filmen första gången jag tittade på den, men sedan växte den för varje gång jag tittade på den. Jag vet inte angående tvåan nu. Det är andra gången jag ser den och statusen just nu: okej, inte mer än så. Jag tycker att huvudrollsinnehavarna gör ganska svaga skådespelarinsatser, speciellt Kristen Stewart. Jag vet inte, det är någonting med henne som jag inte gillar. Men det hade jag samma problem med i första filmen också. Vi får hoppas på att tredje filmen blir bra - boken var ju jättespännande!

Innan jag somnar, som ni kanske minns, lyssnar jag alltid på en ljudbok - och just nu håller jag på med Piece of my heart av Peter Robinson. Har några få skivo kvar. Den är helt okej! Bara att jag knappt kan bärga mig till nästa bok som jag ska lyssna på. Nämligen sista Harry Potter-boken. Jag har redan läst den, men det var ett bra tag sedan - och det ska bli intressant att få höra den i ljudboksformat! Tydligen Krister Henriksson som är uppläsare, det kan nog bli bra!

Sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0