Nu räcker det!

DAG 66 - VECKA 10

Nej, nu orkar jag faktiskt inte mer idag. Jag är faktiskt inte riktigt klar med tutorialet men det får gå. Det blir till att diskutera ändå på det jag har. Imorgon måste jag nämligen lägga all fokus på min uppsats. Susanna som var här i Stoke förra året har varit gullig och skickat sina uppsatser hon skrev då till mig. Så nu kan jag titta igenom dem för att se lite mer hur hon lagt upp uppsatserna. Bra, bra!

Nej, för att tömma hjärnan ska jag kanske se på en film ikväll! Undrar vilken det blir haha...
Och på tal om film - idag släpptes ju Twilightsagan: New Moon. Ska se när jag går till affären imorgon hur mycket den kostar. Det är ju så otroligt billigt med filmer här i England. Förra filmen köpte jag ju för typ £4 och på nätet står det att den nya filmen kostar drygt £9, och det är ju inte alls farligt för en precis nysläppt film! Vi får se helt enkelt!

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0