Nya studenter på G

DAG 52 - VECKA 8

Har varit iväg på stora universitetsbiblioteket för att skriva ut mitt arbete som jag har redovisning på nästa onsdag! Spännande! Det är jättemycket folk här på universitetsområdet. Alla går i grupper om kanske 15 personer. Det är en studentguide och kanske blivande studenter och deras föräldrar som är på besök för att se ifall Staffordshire University är någonting för dem.

Har även varit en sväng förbi tågstationen för att höra om det finns något sätt för mig att ta mig till mitt flyg som ska ta mig till Glasgow. Det gör det inte... Men jag ska promenera upp till den stora busstationen en dag nu för att se ifall jag kan åka med den bussen som går tidigt på morgonen. Då har jag bara problem med att ta mig till själva bussen. Det är inte jättekul att 5 på morgonen gå ända bort till busstationen när man ska gå förbi ett stort industriområde bl.a. Men ska gå och höra med studentinformationen hur jag ska göra. Troligen blir det en taxi dit eller nåt.

Idag sitter jag annars och läser lite material inför min barnrättsuppsats. Ska försöka ta mig igenom de häften jag har. Sedan är det ju Andra Chansen i melodifestivalen ikväll! Den får vi ju inte missa!

Björn och compani ska gå och se Alice i Underlandet ikväll. Jätteavundsjuk! Hade gärna velat sett den! Har inte ens sett originalet ännu (jag vet, skäms på mig...). Men sålänge får jag nöja mig med den review som Björn får ge mig ikväll! :)

Ha en fortsatt trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Björn

Den var bra! Men konstig. Vem vann melodifestivalen?

2010-03-06 @ 22:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0