Såhär får det ju inte gå till!

DAG 68 - VECKA 10

Ett ständigt återkommande ämne här på min blogg - political controversies. Alltså, men seriöst - nu har ju ändå läraren gått för långt! Jag har ju tidigare skrivit om, vad jag tycker är, hans mycket tveksamma lärarmetoder och pedagogik. Idag var det en i klassen som faktiskt tog mod till sig och sa att hon är väldigt nervös inför den kommande examinationsuppgiften för att hon känner att även om hon gärna vill förstå kursen så fattar hon inte den (jag kan inte mer än hålla med). Då börjar läraren skratta! På allvar, han bara skrattar åt henne! Jag har ju även berättat om två killar (som visserligen är väldigt duktiga) men det är alltid de två + läraren som sitter och pratar och ingen annan släpps in i diskussionen (eller samtalet som det verkar ha). I vilket fall som helst, när hon som blivit skrattad åt senare under lektionen ställer en fråga ang. det han precis pratar om blir hon avbruten av läraren och säger att hon inte ska ställa frågor utan kanske han kan svara senare. Däremot när de där två killarna säger något - då är det fritt fram! Då får de gärna sitta och babbla på, även om det egentligen inte har att göra med det vi egentligen ska prata om. Blir bara så fruktansvärt frustrerad! Att det får gå till på det sättet!

Jag ska strax ta tag i min uppsats igen, vill även bara berätta att jag idag köpt den nya Twilight-filmen som släpptes i lördags. Och jag fick tag på den för ynka £7,99! Det är ju helt otroligt! Hörde att den i Sverige säljs för 199 kr vilket är rena rånet i jämförelse.

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Björn

Dumheter. Kan man inte anmäla honom nånstans till?

2010-03-22 @ 18:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0