Snart är jag påväg!

DAG 71 - VECKA 11

Nu är jag inne på min vecka 11 här i England. Tiden har faktiskt gått väldigt fort och om bara drygt en månad sitter jag på ett plan påväg till Sverige igen.

Men det händer saker innan dess! Det är nämligen bara lite drygt en vecka kvar tills jag åker till Skottland med min syster Anna. Vi ska dels åka till Edinburgh och sedan även till Glasgow. Ska bli jättekul!

Nej, nu ska jag iväg till en föreläsning och sedan ska jag ha ett möte med min lärare angående min uppsats som jag håller på och skriva. Det är inte särskilt lätt att jämföra Sverige och Englands system när i faktan jag hittar om Sverige står det att "det är väldigt svårt att försöka sig på en jämförelse internationellt på detta område då vi i svensk rätt inte ser rätten ur detta perspektiv". Och ändå ska jag göra det... Jaja, jag hoppas det går bra ändå! Fick tillbaka den uppsats jag lämnade in samtidigt som jag höll min presentation i European Family Law igår. Där fick jag väldigt bra kritik - och då hade jag ändå inte gjort någon analys av materialet. Det var ju bra! Så nu är det bara bita ihop! Lite tid kvar, väldigt mycket att göra.... Sedan LEDIGT!

Ha en fortsatt trevlig dag! (och glöm inte att rösta - se blogginlägg längre ner!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0