Som vanligt

DAG 55 - VECKA 8

Som vanligt blir det ju lite ändringar i mitt schema. Innan jag fått den exakta uppgiften i exppon så får jag sätta mig och skriva min barnrättsuppsats istället. Vet ni vad som skulle vara väldigt skönt? Att alla fyra uppsatserna var skriva och det bara var småjusteringar kvar! Men så är inte fallet... inte ens i närheten... jag har bara påbörjat den första ännu... känner jag mig stressad? Fråga Björn...

Jag ska ringa det hostelet vi ska bo på i London idag också. Försökte ringa förut men då var det ingen som svarade. Snart London, snart London... tjohoo!

Glöm inte gå in på www.hundratusen.nu/mix/DKGv och registrera er i tävlingen! Skulle inte ni också vilja kunna tugga på mina superfräscha smaker i sommar? Tänkte väl det! Säg till alla ni känner att registrera er via länken! Ni kan själva tävla hur många gånger som helst!


Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0