Summertime...

DAG 74 - VECKA 11

Hoppsan vad sent det blev igår med uppsatsen. Att vi dessutom förlorade en timme imorse gjorde inte saken bättre... Jag vaknade och kände mig helt mörbultad och om jag inte vetat bättre, kändes det som om mina ögon var helt fyrkantiga. Men, nu är det nya krafttag som gäller! Uppsats hela dagen idag! Kommer jag då hinna klart med min uppsats idag? Osäkert... Men jag ska verkligen, verkligen försöka! Det kommer bli en låååång dag idag.

Glömde ju säga; häromdagen när jag var ute och promenerade i vårsolen såg jag att alla påskliljor redan slagit ut! Alla 'första omgångs-blommor' blommade! Pingstliljorna har även kommit upp som knoppar, men inte slagit ut ännu! Lite tidigt dock, med tanke på att det är en månad kvar till pingst!

Vilken kille är det förresten som är uppe vid åtta (sju - om man fortfarande tänker vintertid) och gal - vad som låter som en blandning av opera och skrik? Det är ju faktiskt söndag! Bättre än Careless Wisper?

Hoppas ni får en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0