Torsdag

DAG 64 - VECKA 10

I ett kör, det kan man verkligen säga om dagen som varit. Har haft föreläsningar och tutorial. Jag följde med Natascha på hennes childlawtutorial idag eftersom mitt blev inställt i tisdags. Alltså, kan man sitta på ett tutorial och känna hur man blir alldeles arg inombords? Det känns som om jag blev det när jag hörde en person sitta och prata om vissa regler inom barnrätten idag. Huvudämnet vi pratade om var surrogation. Vill inte riktigt gå in på vad det var hon argumenterade om utan kan väl bara säga vad hon avslutade allt med att säga (och inte på skämt, utan väldigt ärligt) "jag borde kanske sluta läsa skvallermagasin och kanske öppna en juridikbok istället - det är ju trots allt sista året nu..." Kära hjärtanes!

Vad har ni hittat på idag?

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0